Etichette

Mostra di più

Sparapet (Generale) - Alla Levonyan




Սպարապետ

Ինչպես սուր անսասան
Ճեղքում ես ժայռեր
Քո ձայնը հաղթական
Շարժում է լեռներ
Դու հզոր արծիվ ես, 
Քո հոգուն ղուրբան
Քեզանով հետ կառնենք 
Մեր Սասունն ու Վան:
Դու հզոր արծիվ ես, 
Քո հոգուն ղուրբան
Քեզանով հետ կառնենք 
Մեր Սասունն ու Վան:
.
Հզոր բանակ, 
Մեր հաղթական
Դու մեր հույսն ես
Ու ապագան:
.
Երբ քայլում ես խրոխխտ
Երկիրն է շարժվում
Քո բազկի մեկ զարկից
Երկինքն է ջարդվում:
.
Դու հզոր արծիվ ես, 
Քո հոգուն ղուրբան
Քեզանով հետ կառնենք 
Մեր Սասունն ու Վան:
Դու հզոր արծիվ ես, 
Քո հոգուն ղուրբան
Քեզանով հետ կառնենք 
Մեր Սասունն ու Վան:
.
Հզոր բանակ, 
Մեր հաղթական
Դու մեր հույսն ես
Ու ապագան:
.
Երգում ենք ու նորից, 
Քեզ ենք մենք հիշում
Քո շուրթերից ելնող
Երգերն ենք երգում:
Ով դու քաջ զորավար
Հայոց սպարապետ
Հայ երկրի դու պաշտօան
Մեր քաջ զորապետ
Դու հզոր արծիվ ես, 
Քո հոգուն ղուրբան
Քեզանով հետ կառնենք 
Մեր Սասունն ու Վան:
.
Հզոր բանակ, 
Մեր հաղթական
Դու մեր հույսն ես
Ու ապագան:

Commenti