Etichette

Mostra di più

Garun Garun E - È Arrivata la primavera






Գարուն, գարուն, գարուն է,
Սիրուն, սիրուն, սիրունն է,
Էդ քո սեւ-սեւ աչքերով,
Յար ջան ինձ դու այրում ես:

Չար լեզուներին հաւատաց իմ յարը,
Արցունքներով լցվեց սեւ-սեւ աչքերը:
Էս աշխարհը շատ փուչ բան է, հեռանալ
Ուզում էի հեռանալ ու մոռանալ:

Գարուն, գարուն, գարուն է,
Սիրուն, սիրուն, սիրունն է,
Էդ քո սեւ-սեւ աչքերով,
Յար ջան ինձ դու այրում ես:

Էդ քո սիրուց մոլորվել եմ քուն չունեմ,
Ամբողջ գիշեր արցունքներով հալչում եմ:
Յար ջան ինձնից մի հեռացի, սիրում եմ,
Անցորդները կարծում են թե յար չունեմ:

Գարուն, գարուն, գարուն է,
Սիրուն, սիրուն, սիրուն է,
Էդ քո սեւ-սեւ աչքերով,
Յար ջան ինձ դու այրում ես:

traduzione 


È primavera, è primavera, è primavera, è
bella, è bella, è bella, con i
tuoi occhi neri e neri,
Yar jan mi stai bruciando.

Le lingue malvagie credevano in me, le
lacrime mi riempivano gli occhi.
Questo mondo è così vuoto, lasciare
che volevo andarmene e dimenticare.

È primavera, è primavera, è primavera, è
bella, è bella, è bella, con i
tuoi occhi neri e neri,
Yar jan mi stai bruciando.

Mi sono smarrito dal tuo amore, non ho sonno, mi
sciolgo tutta la notte con le lacrime.
Yar jan, lontano da me, lo adoro, i
passanti pensano di non averne uno.

Commenti

Post più popolari