Etichette

Mostra di più

Aram MP3 - Hanina (Հանինա)

E' stata pubblicata oggi sul canale Youtube di Aram MP3, cantante e attore una divertente e dissacrante di quella che possiamo considerare un autentico standard della musica popolare armena Հանինա (Hanina).





Հանինա, նինա Սասնա կելներ բարակ ծուխ, Հանինա, նինա, նինա, Հանինա ես ու դու, Յարուգ մ'ունիմ Բուլանուխ, Ջանինա, նինա, նինա, Ջանինա վառա ես: Հանինա, նինա, նինա, Հանինա, նինա, նինա, Հանինա ես ու դու, Հանինա, նինա, նինա Հանինա, նինա, նինա, Հանինա վառա ես: Դու պզդիկիս բարով մեծնաս, Հանինա, նինա, նինա, Հանինա ես ու դու: Խորոտիկ նոր հարս դառնաս, Ջանինա, նինա, նինա, Ջանինա վառա ես: Հանինա, նինա, նինա Հանինա, նինա, նինա, Հանինա ես ու դու: Հանինա, նինա, նինա Հանինա, նինա, նինա, Հանինա վառա ես: Քու հեր կուզե քիզ կարգե, Հանինա, նինա, նինա, Հանինա ես ու դու: Խաբար չէ զիս կմորթե, Ջանինա, նինա, նինա, Ջանինա, վառա ես: Հանինա, նինա, նինա Հանինա, նինա, նինա, Հանինա ես ու դու: Հանինա, նինա, նինա, Հանինա, նինա, նինա, Հանինա վառա ես:

Commenti

Post più popolari